El passat dimecres 25 de setembre, la Fundació Portolà va lliurar a Constructora del Cardoner el IV Premi al Client més Portolà 2024, en reconeixement a la seva col·laboració i suport a la missió de la Fundació: crear llocs de treball estables per a persones amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

Durant l’any 2023, Constructora del Cardoner va seleccionar la Fundació Portolà per a la realització dels treballs de jardineria en la construcció del Casal de Joves La Prosperitat, a Barcelona, un projecte promogut per BIMSA. Aquesta col·laboració ha generat un triple impacte positiu:

• Projecció i visibilitat: El projecte ha mostrat la diversitat i capacitat tècnica dels nostres treballadors en actuacions com la plantació d’arbres i la creació de cobertes vegetals, destacant la seva professionalitat i compromís.
  • Impacte social: Al llarg de 2023, s’han generat 1.100 hores de treball en aquest projecte, amb la participació de 8 persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental, contribuint a la creació i consolidació de llocs de treball inclusius.
  • Impacte comercial: La col·laboració ha permès generar ingressos per la Fundació, donant suport a la sostenibilitat del nostre projecte social.

Constructora del Cardoner, una empresa de referència en el sector, ha experimentat un creixement significatiu en els darrers anys, diversificant les seves activitats i ampliant la seva presència en diferents zones de Catalunya.

L’acte de lliurament va comptar amb la presència de David Breva, Director de Construcció, i Carlos Soro, Responsable d’Estudis Tècnics de Constructora del Cardoner. Els convidats van participar en una visita guiada per les noves instal·lacions de la Fundació Portolà, conduïda pels mateixos treballadors, abans de la cerimònia de lliurament del premi.

Com a símbol d’agraïment, la Fundació Portolà va obsequiar a Constructora del Cardoner amb un jardí vertical preservat, creat amb molsa natural liofilitzada amb la imatge corporativa de la Fundació, realitzat amb materials d’origen natural i preservats.

La Fundació Portolà agraeix a Constructora del Cardoner la seva confiança i compromís, que contribueix a consolidar el nostre projecte de inclusió social i laboral per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.