Coneixes les novetats de la Fundació Portolà?

Saps què ha passat durant les últimes setmanes?

Continua llegint i descobreix-ho!

CREACIÓ DE LLOCS DE TREBALL

En les darreres setmanes, hem creat tres nous llocs de feina: dos en jardineria i un en neteja, destinats a persones amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

PROGRAMES DE FORMACIÓ EXTERNA

El passat mes de maig, va finalitzar la formació per a 10 alumnes del programa «Uno más Uno» de la Fundació ONCE, amb la previsió de realitzar 5 nous contractes entre els participants.

Al juny, va començar la formació per a 21 alumnes del programa La Caixa 2024, que durarà fins a finals de juliol.

L’objectiu d’aquesta formació és millorar les competències professionals de les persones amb disCapacitat intel·lectual i/o trastorn mental inscrites en el programa

El programa es divideix en formacions teòriques i pràctiques amb l’objectiu de millorar hàbits, actituds i habilitats a través dels serveis de jardineria i neteja que ofereix la Fundació.

DIES DE FORMACIÓ INTERNA A LA FUNDACIÓ PORTOLÀDurant aquestes últimes setmanes, tot el personal de la Fundació hem estat realitzant diferents formacions internes amb l’objectiu de consolidar i posar en pràctica nous coneixements

Hem impartit formacions sobre hàbits saludables i laborals, hem realitzat diverses sessions sobre les metodologies 5S i Lean, i també, una formació sobre perspectiva de gènere.

Continuem aprenent per continuar creixent!

L’ACTIVITAT A MANIPULATS I CONFECCIÓ NO S’ATURA

A més dels nostres clients recurrents habituals a manipulats, hem creat noves oportunitats en diversos sectors. Aquests inclouen la manipulació de petites peces de puzles, articles de bricolatge, productes sanitaris, comprovació de llums de Nadal i manipulació de peces de cabalímetres, entre d’altres

A l’àrea de confecció, col·laborem amb clients per cosir tote bags, bosses de diferents tipus, fundes interiors de jardineres amb teixits reaprofitats, coixins, sacs aromàtics i més.

L’ACTIVITAT DE JARDINERIA ES FA MÉS INTENSA A LA PRIMAVERA I L’ESTIU

Les últimes setmanes han estat especialment intenses a Serveis Externs.

Hem realitzat una àmplia varietat de tasques de jardineria, destacant el desbrossament de marges i la poda d’arbres i arbustos. Aquestes activitats han estat dirigides tant a clients particulars com a empreses, assegurant espais verds ben cuidats i segurs.

A més, el nostre equip ha treballat en la neteja i manteniment de jardins, oferint serveis personalitzats que inclouen la sembra de plantes, l’adobament de terres i la instal·lació de sistemes de reg. Ens esforcem per satisfer les necessitats específiques de cada client, contribuint a crear entorns més agradables i sostenibles.

RENOVEM LA CERTIFICACIÓ ISO 9001 A TOTA L’ENTITAT

A finals de maig, vam renovar la certificació ISO 9001 a Suport Social, Serveis Externs (jardineria i neteja), Serveis Interns (manipulats i confecció) i de forma transversal a tots els departaments generals de la Fundació (administració, qualitat i comercial).

Actualment, tota l’entitat disposa de la ISO9001 certificat per SGS.

Per altra banda, ha finalitzat l’auditoria comptable amb un informe favorable i sense incidències.